zondag 15 maart 2009

Berichtje voor de deelnemers van de workshop 21 maart in Heesch....


Hier een berichtje voor de deelnemers van de workshop "Foto's van nu in de sfeer van toen" van zaterdag 21 maart in Heesch.

In de bevestigingsbrief die jullie deze week ontvingen stond niets vermeld over de foto's die jullie mee moeten nemen.
We gaan nieuwe foto's oud maken waarbij je het mooiste resultaat krijgt met foto's die zijn afgedrukt in sepia of evt in zwart wit.
Ik heb zelf 4 foto's gebruikt voor 3 layouts.
Layout 1: 13 x 18 cm liggend
Layout 2: 10 x 15 cn staand en 6 x 7 cm
Layout 3: 10 x 15 cm staand
Dit is een voorbeeld. Je mag natuurlijk ook andere formaten gebruiken.

We gaan aan de slag met inkt en verf dus neem evt een schort mee.
Aan materiaal is alles aanwezig. Maar neem zelf dubbelzijdig foamtape mee.

Ik heb er heel veel zin in en we gaan prachtige layouts maken!!

Tot zaterdag:)

This is a message for the people who participate my workshop at March 21. Sorry it is in Dutch.

XXXX

3 opmerkingen:

marije zei

bedankt voor je leuke berichtje op m'n blog!
ja anna-marije is heel blij met d'r cuttle kids!
ga je woensdag weer croppen?
ik ga trouwens ook nog op 16 mei naar een leuke workshop bij scrapdelight in utrecht; shabby chic boekje.
is ook wel wat voor jou denk ik! ik zal je de link proberen te sturen, groetjes marije
heel veel plezier en succes zaterdag mocht ik je niet meer zien!

Antoinette zei

Klinkt goed! Veel plezier!
Ik vroeg me af of je had gesubmit voor de G45 DT call? Dat had ik eigenlijk verwacht en het verbaasde me dan ook dat ik je naam niet terug zag op het lijstje met nieuwe DT members. Elke vrijdag hebben we ook de spotlight op het G45 blog. Als je een keer gefeatured wil worden.... laat het me dan ff weten....

Rianne zei

Beter...;-)
mooi plaatje weer trouwens.