dinsdag 25 augustus 2009

Challenge 3 at Let's get Shabby and some updates...

Challenge 3 is nu op Let's get Shabby!!
Deze keer gaat het om kleur....

Het is de bedoeling dat je iets maakt helemaal in het wit of creme gecombineerd met een vleugje van een kleur naar keuze. De foto's die je gebruikt mogen alle kleuren hebben.
Ben heel benieuwd hoe Shabby jullie dit kunnen maken.

CHALLENGE THREE is up at Let's get Shabby!!!!
and it's all about
COLOUR….

Except it’s ONLY to be dominant in WHITE or/ and CREAM.
with a HINT of ONE other colour of your choice
It doesn’t matter what colours are in your photo/s.
Let’s see how SHABBY you can make this!!!


Hier is mijn layout:
Ik heb gekozen voor wit met zacht rose.

Here is my layout:
I used white with soft pink.


Als je op de foto van de layout klikt dan zie je alle details.
When you click on the layout you can see all the details.

















______________________________________________________________________________


Zondag was de zomerworkshop!
Het was een heerlijke warme zomerdag.
We hadden een gezellige groep bij elkaar.
Hier een paar foto's.
Meer details en foto's op mijn workshopblog.

Last sunday was my summerworkshop!
It was a wonderful day ful of sunshine.
We had a great time.
Here some pictures of that day.
More details and photo's on my workshopblog.






Thanks girls!!!!!!!

______________________________________________________________________________

Vorige week is mijn oma overleden, ze is 93 jaar geworden.
Ik heb de afgelopen 2 jaar heel veel foto's van haar en mijn opa gescrapt en was dan ook heel erg blij dat in het nieuwe nummer van Creatief met Foto's een artikel van mij staat over mijn grootouders.
Ik kan ze nog niet laten zien op mijn blog maar hier is 1 layout speciaal voor mijn oma:

Last week my grandmother died at a age of 93.
I have made the last 2 years a lot of layouts of her and my granddad. I was very happy when I saw the new Creatief met Foto's because there is an article that I made from my grandparents. I can't show them jet but here is one layout specialy for my grandmother:




___________________________________________________________________________

Ik geef nog een aantal vintage workshops in Heesch bij Creatief met Foto's.
Je kunt je nu inschrijven voor 3 oktober en 22 novenber.
Kijk hier maar even dan zie je alle details.

I'm going to teach some vintage workshops for a Dutch magazine and store. Here are more details.

Have a nice day!!!!
xxxx

17 opmerkingen:

Romy zei

De challenge is heel erg leuk! Echt een uitdaging voor mij, omdat ik vaak met veel kleur scrap. Prachtige layout heb je als voorbeeld gemaakt. Heel erg mooi romantisch, en prachtig met alle kantjes en stofjes.

Gecondoleerd met je oma! En heel veel sterkte. Ik weet zeker dat ze het heel erg gewaardeerd heeft dat je nog een layout over haar hebt gemaakt voor de CmF.

annes paperfun zei

Wow..wow..wow Your work is amazing!
Love every little thing!!
Hugs Anne

Gwen zei

moet je hier speciaal voor inschrijven om aan de challenge mee te doen ?
't lijkt me echt wel een uitdaging... omdat ik ook meestel felle kleuren gebruik...

gwenneke0512@hotmail.com

Unknown zei

Nou, ik ben weer helemaal bij gepraat! Hi hi! Nog een fijne vakantie! Ik kijk met een grote glimlach terug naar de workshopdag. Het was super, Chimene!

Be blessed!

Timcso zei

All creations are beautiful, beautiful and beautiful!:)

Rianne zei

Aaaaaaaah, romantiek!
Ziet er gezellig uit de workshop en ik ben trots op je met de (zoveelste) publicatie alweer in de CMF
xxx

Unknown zei

Heerlijk je lo met al dat kant zwijmellllllllll.
Gecondoleerd en veel sterkte je hebt haar toch een mooi ere plaatsje gegeven.
gr,Lean

Petra Coolen zei

Gecondoleerd Chimene.
Er staan prachtige layouts in de CMF! Ik had al gekeken bij de Bruna...;)

An Zeelmaekers zei

Je oma zou best trots op je geweest zijn. Zo'n mooie LO dat je van gemaakt hebt.
Je andere LO is zo prachtig zeg, zo romantisch met al dat kant en vooral die parels en de andere details.

Jenneke zei

Wat heb je weer een schitterende layout gemaakt voor Shabby!!! SUPER!
En wat heb ik zondag een fijne dag gehad in Westelbeers! Echt heel hartelijk bedankt voor alles!!
Ik heb een link naar m'n foto's op m'n blog staan, dus als je nog meer plaatjes wilt zien..
Hopelijk tot een volgende keer!
XXXJenneke

Soraya zei

Hi Chimene,

Je hebt jezelf weer overtroffen met deze lay-out!!! Ik wist niet dat het nog mogelijk was. Schitterend!!!!!!!!!!!!!!!!!1
En nogmaals bedankt voor de geweldige workshop afgelopen zondag, ik kan het iedereen aanbevelen! Ik heb ontzettend genoten, bedankt voor de goede zorgen. Tot gauw! Hug, Soraya xxx

Julie zei

wow chimene these ar all devine love them.

Maria zei

Je shabby LO is super gaaf geworden en ja die mooie foto van je schatje maakt het perfect!!!

Je CmF LO is weer heerlijk vintage.
Groetjes, Maria

Toni zei

What a beautiful Shabby lo, Gosh this would be hard 2 top!!!! Luv it!!!

charlot zei

Super die layouts.
Je weet altijd zoveel te gebruiken en dat maakt het mooi.

Charlot*

Anoniem zei

De "shabby" LO is weer fantastisch... ik snap maar niet hoe je het elke keer weer voor elkaar krijgt hoor! Geweldig! Gecondoleert met je oma... je maakte een geweldige scrap met die foto!

tanja zei

wat een super layout zeg!!!

groetjes Tanja