dinsdag 8 maart 2011

Hallo allemaal.....



Na een heeeeele lange internet pauze eindelijk weer eens een berichtje:)
Ben de afgelopen tijd heerlijk creatief geweest. Met mijn meiden gaat het geweldig!!!! Ik zal in mijn volgende post wat werk en foto's laten zien.

Vandaag wil ik laten weten dat weekblad Libelle mij gevraagd heeft om een aantal workshops samen te stellen speciaal voor de Libelle lezeressen.
Het zijn in totaal 7 workshops geworden. Ben je nieuwsgierig kijk dan even hier...A.s donderdag valt de Libelle in de bus bij de abonnees en a.s zaterdag ligt de Libelle in de winkels.

Ik heb nog steeds geen internet en mijn email adres D.Vink10@... werkt al heel lang niet meer.
Voorlopig ben ik bereikbaar op: Chimenevink@hotmail.com.

Ik ben erg benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat!


After a long internet breake finally a little message from me.
I have made a lot of creative projects and will show them in my next post.

My little baby girl is growing so fast. She is adorable and looks like her big sister.

A Dutch woman magazine ask me to teach 7 workshops. More details here...



I'll be back soon!!!!!!
XXXXX
Chimene

15 opmerkingen:

Sarah zei

How great that you are back - missed your wonderful creations and blog. Have a great new season and enjoy, enjoy, enjoy!
Sarah

Paper Paradise zei

Glad to see you back with even more lovely creations. Congrats on the future classes.
Sue

Paper Paradise zei

Glad to see you back with even more lovely creations. Congrats on the future classes.
Sue

Maia zei

Hoi Chimene,

Leuk dat je weer terug bent in bloggers-land (noem je dat zo?)
Kunnen we weer genieten van je
mooie creaties. Proficiat met je "libelle opdracht" ben benieuwd, ga het zeker bekijken!
Groetjes Maia

McMGrad89 zei

I've missed you! I am glad you are back. I hope your 7 workshops go well.

Julie Tucker-Wolek zei

I have missed seeing your creations! I loveeeeee those flowers! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Jenneke zei

WOW Chimene, je bent terug en met gewèldig nieuws!!!!! Wat gaaf zeg, dat Libelle je gevraagd heeft!!! Gosh, wat een eer!! Proficiat!! Ga 'm zeker kopen!!
Ik hoop dat je snel weer online bent!
Fijn dat het met de meiden zo goed gaat, ben heel benieuwd naar je foto's!

Liefs, Jenneke

Ruth Philps zei

Its lovely to see your beautiful work again after your baby break. xxx

Romy zei

Wat leuk om weer wat van je te horen/lezen:) En supergaaf dat je workshops gaat geven voor Libelle. Ik ben heel erg benieuwd. Ben ook super benieuwd naar je nieuwe creaties en foto's van je mooie meiden:)

marije zei

wat gaaf joh!! Het croppen bij scrapdomain is definitief over. Ik crop nu op vrijdag bij de Craftorij. Misschien zie ik je nog eens voorbij komen!Ben benieuwd naar de foto's van de meisjes~!

Jenneke zei

WOW Chimene, je bent terug en met gewèldig nieuws!!!!! Wat gaaf zeg,
dat Libelle je gevraagd heeft!!! Gosh, wat een eer!! Proficiat!! Ga 'm
zeker kopen!!
Ik hoop dat je snel weer online bent!
Fijn dat het met de meiden zo goed gaat, ben heel benieuwd naar je
foto's!

Liefs, Jenneke

Crie Artezzanato zei

Hi. Beautiful!



Val
www.crieartezzanato.blogspot.com

marijke zei

wow dat is gaaf zeg helaas ben ik niet bij machten om er heen te gaan moet even pas op de plaats maken , net nieuwe pc onverwachts moeten kopen en tja die pegels kun je maar 1x tegelijk uitgeven he hahaha maar ik ga je onwijs veel plezier daar toewensen maar dat gaat vast lukken hoor

fialka012 zei

Krásné...

Maia zei

Hallo Chimene,
Vandaag kreeg ik mijn eerste Award.
Het heeft even geduurd voordat ik erachter kwam
wat ik ermee moest doen maar...ik heb hem o.a. doorgegeven aan jou omdat ik je blog heel leuk en inspirerend vind! Kijk op mijn blog. Doe er mee wat je wil en voel je vooral niet verplicht hem te plaatsen.
Groetjes Maia