woensdag 28 januari 2009

Home made frames

Afgelopen zaterdag ben ik gaan croppen bij Maria thuis. Ik heb Maria leren kennen tijdens workshops. We kwamen elkaar steeds weer tegen en het klikte.
Hier is haar blog: http://mybuddyisabulldog.blogspot.com/
Ze heeft een aantal vriendinnen waar ze regelmatig mee cropt. Maria had me uitgenodigd en ik nam de uitnodiging dan ook graag aan. Het is een hele gezellige dag geworden. Veel gekletst, gegeten maar weinig gescrapt. Ik was mijn tas met foto's en papier vergeten mee te nemen dus ben aan een frame begonnen.
Dit is dan ook alles wat ik die dag gemaakt heb! Tja.....

Last saturday I went to a crop. Maria organized this crop at her house. There where 4 other girls. I met Maria at several workshops and we become scrapfriends. Here is her blog: http://mybuddyisabulldog.blogspot.com/
Unfortunately I forgot my bag with photos and papers. But we had a great time, talked and eat a lot, the only thing I made that day was this frame. LOL.



Ik heb dit soort frames gezien op Scrapblog en vond ze gelijk geweldig. Maar ik scrap zelden digitaal dus ben vorig jaar begonnen om ze zelf te tekenen. Inmiddels heb ik ze gebruikt op een aantal layouts. Als je eenmaal de slag te pakken hebt met tekenen dan kan je er echt hele leuke eigen frames van maken.
Hier een paar "oude" layouts waar ik ze gebruikt heb.

The first time I saw this frame was at Scrapblog. But I'm not a digital scapper so I draw these frames myself. I used them a lot on my layouts and I'm still love them.
Here are some "old" pages where I made my own frames.














Ik heb een slideshow gemaakt van mijn layouts. Ik moet er nog wel veel meer werk opzetten maar het begin is er. Je vindt hem hier rechts onder de klok.

I made a slideshow from some of my work. I have to upload some more pages in it but please take the time to watch this show:)

Hugs XXXX

12 opmerkingen:

Karina Beck zei

Wow, beautiful work!

Unknown zei

PRECIOUS, Chimene! I especially love the 2nd & final one!!!

Rianne zei

GEORGEOUS FRAMES
GEORGEOUS LAY-OUTS
SMAK !
oftewel kus!

marije zei

jammer dat je je spullen vergeten was. heb ik ook een x gehad bij een crop!maar wel mooi dat frame! jij bent echt goed in tekenen en schilderen, ah en die onderste lay out met sarah kay! zo cute!

Frences zei

Erg leuk die frames en die laatste lo is ook echt geweldig weer.

En ja, baaaaalde goed inderdaad.... maar ach, er komt vast nog wel eens wat anders op mijn pad. Geniet nog steeds van mijn hobby en dat is het belangrijkste toch ;)

Doeiii

Groetjes Frences

Tereza Crump zei

I love your stuff. I am a big fan! I love to create the real thing from stuff I see on digital pages too!! LOL

Toni zei

I JUST LUV UR WORK!!! IT IS ALWAYS SO BEAUTIFUL!!!!

BETTY zei

hoi chimene

ik vond het heel leuk je weer te zien bij maria.
ik vind je werk erg mooi en ben een regelmatige bezoekster van je blog geworden.hoop je snel weer eens te zien. waarschijnlijk kom ik in maart met mijn schoonzus naar je workshop in heesch.

groetjes betty

groe

GREETJE zei

Je kunt ook alles goed scrappen en ook nog goed tekenen!
SUPER

Annette zei

I love your pages and the frames are so awesome, they have a whimsical look to them. Beautiful as always!!

Pia zei

wow what a great and beatiful work

Christiane zei

ohh, i must try those frames too!! they're a perfect addition!!