vrijdag 17 februari 2012

Prima sketch / winter foto's

Het is al heel lang geleden dat ik heb meegedaan met een sketch.
Heel toevallig kwam ik bij my creative sketches terecht. Gister avond heb ik met deze sketch deze layout gemaakt.


---------------------------------------------

De voorjaarsvakantie is hier begonnen. Jammer dat al het ijs nu weg is maar we hebben toch een paar heerlijke dagen in de planning staan.

Annemijn heeft dit jaar voor het eerst op "echte" schaatsen gestaan en ik stond er van te kijken hoe ze het deed. Echt al super goed. Met school zijn we een middag gaan schaatsen op de plaatselijke ijsbaan. Hier wat foto's.




Deze is van Annelinde met Roosje. Ahh... wat wordt ze groot.


Ik wens jullie een heel fijn weekend!

Liefs Chimene

4 opmerkingen:

Romy zei

Wat leuk dat je meedoet met de sketch wedstrijd! Je layout is super-supermooi! Wat een leuke lijn van Prima is dat ook, hè?

En zo te zien heb je alweer een nieuwe lading winterfoto's om te scrappen;) Die van Annelinde en Roosje is zo schattig: twee mini-meisjes in de sneeuw;)

Jenneke zei

Wat een prachtige poppetjes zijn die dochters van je, Chimene!!
Ja, jammer dat het ijs weer weg is. Ik hou helemaal niet van kou maar begon net een beetje te wennen aan al die ijspret. Laat het nu maar snel lente worden!

XXXJenneke

Maia zei

Jammer voor de kinderen inderdaad dat het ijs weg is maar laat die lente maar komen ook heerlijk toch?
Wat worden de meiden groot, leuke foto's!
Je lay out is prachtig, mooi van kleur en zoveel op te zien!
Fijne vakantie samen
Lieve groet Maia

Maria zei

Je layout ziet er weer prachtig uit! De schaatsfoto's zijn mooi geworden!!
Leuk je weer in Blogland de zien.
Groetjes, Maria