dinsdag 28 februari 2012

Wie kan mij helpen......

Ik ben de hele ochtend bezig geweest met de naaimachine maar om de paar cm breekt mijn draad.
Als leek denk ik dan de spanning is niet goed maar wat ik ook probeer het lukt niet.

Wie o wie weet er iets van naaimachines en kan mij helpen om alles goed in te stellen.
Ik kom met mijn naaimachine naar je toe. Ik woon in de betuwe maar wil er best een eindje voor rijden. Als dank maak ik een mooie layout in de style die je wilt.

Dit is hem:



Help!

xxx
Chimene

Chimenevink@hotmail.com

4 opmerkingen:

Sarah zei

Wat erg!!! Ik kan helaas niet helpen - ik woon in Engeland, maar ik heb jaren in Ede gewoond - er is wel een hele goede naaimachinewinkel in de stad. ...ze hebben ook een gratis leenmachine als dat nodig is...

http://www.koendersnaaimachines.nl/

Marysia zei

Heb je geprobeerd om een nieuwe naald te gebruiken? Als de naald niet meer scherp is kan de draad ook heel snell breken! Of mischien heb je te dunne draad voor je stoff?

Unknown zei

Check your threading. I've had the same machine for years, but sometimes I'll still thread it wrong and the thread will break. If it's not that, then check your bobbin. It might be threaded incorrectly too.

Also, be sure your needle is the right type for your thread and fabric.

Good luck :)

marije zei

ik lees je berichtje nu pas, had me gemailt, want met mn mts mk weet ik heel veel van naaimachines! ben je er al uit? anders wip ik even langs om je te helpen. Alles goed met je? groetjes marije