woensdag 29 april 2009

Layout Smile

Deze layout heb ik ook gemaakt op m'n 30 minuten avond. Ik moet er eerlijk bij vertellen dat ik de foto van te voren al geschuurd had. Heb over deze layout ongeveer 40 minuten gedaan.

Vanavond gaan we tot zondag heerlijk naar Brabant. Ik neem scrap spullen mee en hoop toch een aantal layouts te kunnen maken. Maar dan wel een paar waar ik uren mee bezig ben:)

Ik wens jullie hele gezellige dagen!!!!

I made this page at my 30 min evening. I sand the photo before. I worked on it for 40 min.

We have a holliday here in the Netherlands. Tomorrow is the birthday of our Queen. This evening we are going away untill sunday. I take my scrapstuff with me and hope I can make some pages that I can work on for hours:)










Hugs
XXXX

11 opmerkingen:

Maria zei

Wat een geweldige layout en die foto's ..... super gaaf!!! Wat is ze toch een schatje om te zien.

Romy zei

Wauw, wat een superlayout. Prachtige foto's heb je ook gebruikt.

Alvast heel veel plezier in Brabant!

Unknown zei

Chimene,

I love what you did with the cut out women. What a cool idea! This LO is absolutely stunning! Your blog looks beautiful!

Toni zei

THIS IS SO CUTE!! LUV IT!!

Karina Beck zei

Beautiful layout!

marije zei

schattig! mooie bloemen!
ben benieuwd wat je op vakantie gaat maken! veel plezier!
heb je wel gemist gisteren, ben je er de volgende x weer bij?

Rianne zei

Mooie nieuwe banner op je blog en achtergrond en .... etc.
Veel plezier daar in het "zuiden"
Fotogeniek dametje!
Groetjes

Pia zei

wow what a great layout, beautiful

marijke zei

ooooooooooh wat een mooie zeg

Anoniem zei

Wat een prachtig idee om de foto zo te schuren!!! Ik krijg zooooveel inspiratie als ik naar je LO's kijk! Geweldig!

Daniella zei

Een prachtige layout. En dan nog wel in zo'n korte tijd gemaakt! Mijn complimenten! Groet, Daniella