zondag 7 juni 2009

Let's get Shabby

Ik ben gevraagd voor het design team van een nieuw challenge blog: Let's get Shabby!!!!
Helemaal geweldig want Shabby is echt mijn ding!!!!

Je vind hier meer details: http://letsgetshabby.blogspot.com/

I'm on the design team from a new challengs blog: Let's get Shabby!!

I'm so happy to be a Shabby Chic Girl because Shabby and vintage are the things I really love:)



Please take a look: http://letsgetshabby.blogspot.com/


Thanks girls for all the sweet notes and comments you sent me:)

De zomerworkshop van 20 juni is bijna vol!! Er zijn nog maar 2 plaatsen vrij dus wees er snel bij!!
http://workshopsbychimenevink.blogspot.com/2009/05/zomerworkshop-incl-bbq.html

Hugs
XXXX

17 opmerkingen:

Unknown zei

congrats, chimene!!! I can't wait to see all the challenges! right up our alley ;)

Romy zei

Gefeliciteerd met je plaatsje in het DT! Je hebt het echt verdiend, want je maakt zulke mooie dingen. Ik ben erg benieuwd naar al je creaties voor het DT:)

Pia zei

wow what a beautiful card

Jenneke zei

Je bent perfect voor dit DT!!!!

Timcso zei

Congrats Chimene!!!:)

Rianne zei

Super,
Proficiat!!

Manon Keir zei

Fantastisch Chimene, gefeliciteerd!!!

Petra Coolen zei

Gefeliciteerd met Shabby ;)

Unknown zei

Gefeliciteerd en ja het is inderdaad jouw ding.Ik al even wezen buurten bij shabby.SUCCES.
gr,Lean

pruts zei

proficiat met je plaats in het DT.
je verdient het !!! je maakt de prachtigste dingen.

Maria zei

Wat gaaf, Chimene! Gefeliciteerd hoor. Volgens mij is deze challengeblog helemaal jouw ding. Ik ben benieuwd naar jullie uitdagingen!!!!!!
Groetjes, Maria

Anja zei

Van harte.
Ik moet alleen nog even ontdekken wat shabby is???? Sorry ik doe nog niet zolang aan scrappen en kaarten maken.Moet alles nog even leren,gr Anja.

Soraya zei

Hi Chimene,
Woehoe... gefeliciteerd! Het is je van harte gegund, jij maakt zulke mooie dingen, dit is echt iets voor jou. Ben erg benieuwd naar de challenges. Tot gauw, Soraya xxx

Annette zei

This is gorgeous! Very shabby, I just love it!

marije zei

gefeliciteerd joh!wat leuk!!
jij boft maar, maar je maakt dan ook wel hele mooie dingen he! en ja shabby is wel jou ding!
zie ik je vanavond weer?
gezellig!

kathie zei

Woohoo! Congratulations. You do shabby so beautifully, you were a natural choice for the DT :)

Mireille zei

Oh chimene wat ontzettend leuk!! helemaal super!