vrijdag 29 januari 2010

een website.....

Omdat ik toch wel een hoop vragen krijg over de serviezen die ik beschilder en niet iedereen hier in de buurt woont heb ik een website gemaakt speciaal voor mijn serviezen. Je vindt hier alle informatie, je kunt er je eigen unieke servies samenstellen en vindt er alle informatie over de workshops.
Ik zou het leuk vinden als je een kijkje neemt en laat weten wat je er van vindt.
Het Vrolijke Servies!

There where a lot of request for the porcelain I paint so I made a website You can see it here.

Have a nice weekend!

Ik wens jullie een heel fijn weekend!!!!
xxxx

3 opmerkingen:

Asil zei

I just love them! Thank you so much for the link! :)

Soraya zei

Hoi Chimene,
Hij is echt leuk geworden je website.

En aan iedereen die dit leest.... het is echt ontzettend leuk om zo'n workshop bij Chimene te volgen, ik had nooit verwacht dit te kunnen en ben dan ook erg trots op het resultaat! En ben je zelf niet zo van het schilderen, kun je het ook bestellen bij Chimene...en dan heb je een super mooi en origieel kado voor jezelf of anderen.

Deze link gaat in mijn favorieten Chimene!

McMGrad89 zei

Congratulations on your new website and classes. I wish I could go. Best wishes.