zondag 10 januari 2010

Memorie photo box...Winter Wonder land

De laatste dagen ben ik heerlijk creatief bezig geweest. Een hoop in opdracht dat ik nog niet kan laten zien maar tussendoor ook voor mezelf.
Ik heb o.a. deze memorie photo box (action) een nieuw jasje gegeven. De meisjes heb ik uit een oud tijdschrift geknipt.

The last days I made a lot projects and had a lot of fun being creative. The most things I can't show yet.
But I can show you this memorie box I altered. The pictures of the girls I cut out an old magazine.





Het is al weer even volop winter in Nederland heerlijk!!!!!
Hier een paar foto's.

For weeks now it's winter here in The Netherlands and we have a lot of snow.
Here some winter pictures.







Een paar maanden geleden vroeg Anna Koziarek of ze een intervieuw met me mocht doen voor haar site Craftowo.Het is nu gepubliseerd. Je kunt het hier lezen.

Some months ago Anna Koziarek ask me to do an interview with her for her site Craftowo. And now it's published. You can read it here

Have a nice sunday!!!!
xxxx
Chimene

19 opmerkingen:

marijke zei

geweldig allemaal,leuk zo zeg wat een mooie box is dit ben benieuwd naar de rest hoor wat je aan het maken bent

Romy zei

Je memory box is echt heel gaaf! Wat een lieve uitgeknipte figuurtjes. Prachtige winterfoto's heb je ook gemaakt!

Unknown zei

Super allemaal weer zeg .De fotobox heb je weer mooi gepimt.
gr,Lean.

La Vikinga zei

Beautiful winterpictures from a country where it doesn't always snow!!!

La Vikinga / Charlotta

Helga zei

Super die memorie box en de winter foto's zijn prachtig.


gr.Helga

Timcso zei

Oh, wonderful work Chimene!I love it!:)

Hugs, Tímea

Joséphine zei

Beautiful pics!!
I love your box, it is just gorgeous!!

Mireille zei

mooi hoor!! ziet er geweldig uit!

CorinneD. zei

your box is so beautiful!!!!I love it!!!
hugs!

Marian zei

..schattige plaatjes heb je voor dat doosje uitgekozen ..Ziet er wel heel leif uit,hoor..

Groetjes,Marian

Jenneke zei

Leve de Action!!! Hihi..
Hartstikke leuk geworden zeg, die fotobox!
Tja, het is hartje winter, he. Ik ben helemaal geen liefhebber van de kou maar toch vind ik die witte wereld wel heel erg prachtig!!
Gaaf zeg, dat interview! Congrats!
Wens je een fijne, creatieve week toe!

Groetjes, Jenneke

Unknown zei

gorgeous box :)

and thank you once again for being our guests on Craftowo :)

Manon Keir zei

What a beautiful box and gorgeous photo's!! Must be so nice to have all that snow!!
Happy 2010 to you and your family Chimene!!

Rianne zei

Fantastisch dat intervieuw!

Margreet zei

Mooi dat doosje. Heb ik ook in mijn handen gehad maar toch maar weer weggelegd. Wat is de natuur toch mooi he met al dat sneeuw!!

groetjes, Margreet

Maria zei

Leuk intervieuw, Chimene. Je moet je vast wel heel vereerd voelen. Je heb de Action box helemaal leuk gepimpt (ik heb 'm ook).
Mooi winters foto's heb je gemaakt!
Groetjes, Maria

FauveDesign zei

Ik kom er nu pas achter dat je een bloggie hebt!!Ik heb je meteen toegevoegd,kusssss

Anoniem zei

Mooi box!!! En prachtige sneeuw foto's!!! Ik bekijk ze graag maar zou buiten nu toch liever wat meer zon - warmer weer en een paar krokussen zien!

Unknown zei

Hi, Chimene!
It's great to find such an interesting and inspiring scrap-lady as you are! Thanks for writing in english))) I'm from Russia, but live in Hungary, so I know Timea here) I'm going to look through your blog from the beginning, because there are lot of details here I'd like to learn!

Hugs,
Julia