donderdag 16 juli 2009

Cards

Voor de winnaars van mijn giveaway heb ik een kaartje gemaakt. Ik heb geprobeerd om voor ieder een kaartje te maken die bij ze past.
Zo heb ik voor Daniëlla dit kaartje gemaakt.
De foto heb ik "geleend" van haar bloggerprofiel.

I made some cards for the winners from my giveaway. I tryed to make a card that correspond with the person. This card is for Daniëlla. I used the photo from her blogger profile.






Dit kaartje is voor Corinde. Ook hier heb ik de foto "geleend" van haar bloggerprofiel.

Made this card for Corinde. I used also her bloggerprofile photo.






Dit kaarje is voor Peggy (Pegasus). Omdat Peggy in Amerika woont en van doodle houdt heb ik gekozen voor een Hollands kaartje.

This card is for Peggy (Pegasus). Because she lives in the USA and loves doodles I made a Dutch card for her.




De kaartjes gaan morgen op de post:)
The cards and package are on your way:)

Have a nice day:)
xxxx

17 opmerkingen:

Corinde's Creations zei

Wat heb je dit fantastisch gemaakt, wat een warm gevoel dat iemand iets persoonlijks voor je doet. Ik kijk uit naar je kaart en het krijgt zeker een apart plaatsje. Heel erg bedankt dat je zo iets liefs voor een ander over hebt.

Liefs, Corinde.

mandysea zei

OMG - stunning again!!
Wow Chimene! Lucky girls! Just beautiful!

Unknown zei

Nou zeg, Chimene..wat lief!!! En wat mooi! Ik was al blij met mijn prijs, maar je doet er nog een toefje slagroom bovenop!
Ik kijk verlangend naar de brievenbus vandaag, denk ik...

Be blessed!

Miranda zei

What a great cards and lucky girls, LOL. Still thinking about joining your workshop.

Romy zei

Wat super dat je zulke persoonlijke kaartjes maakt. Ze zijn allemaal prachtig mooi. Ik weet zeker dat ze daar erg blij mee zullen zijn.

Unknown zei

Dat heb je leuk gedaan.De kaartjes zijn heel mooi geworden.
gr,Lean

Maria zei

Heel leuke kaartjes, Chimene. Vooral de laatste vind ik geweldig, ik ben gek op molentjes.
Groetjes, Maria

Rianne zei

Leuk je weer eens te zien doodelen ;-)
mooi

Anoniem zei

Ach Chimene, wat geweldig!!! Zat net in een dipje wat betreft mensen/klanten en dat ze het niet waard zijn dat je ook maar even meeDENKT en dat iedereen maar @#$@!%$#%@ enz. enz.... maar jij geeft me weer een beetje vertrouwen in de mensheid!!! Je bent SUPER, weet je dat??!!!

Timcso zei

Beautiful cards Chimene!Very much like!:)

marijke zei

jee hier zullen ze vast blij mee zijn zeg geweldige kaartjes heb je er van gemaakt zijn echt kleine schilderijtjes

Petra Coolen zei

Wow Chimene, die zijn leuk!!
Je bent niet alleen goed in layouts maken maar zo te zien ook in het maken van kaartjes.
Zijn net kleine kunstwerkjes.

Pegasus zei

what I fantastic surprise!! I'm almost sorry that I got a peek of the card on your blog! But I wanted to try to keep up with all the blogs I like!

The card is great! Can't wait to see it in person.
Thanks, Chimeme!!
Peggy

McMGrad89 zei

So thoughtful! Great cards.

Soraya zei

Wow... wat een mazzelaars die dames! Om jaloers op te zijn! Geweldige cards! Hug, Soraya x

Rhonda zei

Beautiful cards, They will be treasured I am sure!

marije zei

wow wat kan jij goed tekenen zeg! dat wist ik helemaal niet! echt heel gaaf. ik wou dat ik dat kon!