donderdag 23 juli 2009

just one more....

Nog eentje dan....
Gisteravond ben ik gaan croppen bij Make-it in Veenendaal.
Het was heel gezellig en ik heb nog een notitieboekje gemaakt.
Deze keer lekker Hollands:)

Just one more....
Yesterday I went to a crop. We had a great time and I made another note book.
This time a Dutch one:)


Als je op de foto's klikt zie je de struktuur.
When you click on the photos you can see the texture.





En kijk maar eens op Let's get Shabby want we hebben een geweldige gast designer voor de 2e challenge....

And go check out Let's get Shabby because we have a guest designer for challenge two.....

De afgelopen week heb ik 7 awards gekregen:)Wow! Dank jullie wel allemaal!!!! Moet er nu iets van 35 doorgeven! Ik moet even gaan kijken hoe en wanneer ik dit ga doen.

The last week I get 7 awards:) Wow! Thanks girls!!!
Now I have to give away these awards to 35 people.... So this takes some time!


Have a wonderful day!!
xxxx

16 opmerkingen:

Romy zei

Wat mooi die Hollandse sfeer. Prachtig notitieboekje en super weer die structuur.

Unknown zei

Waanzinnig, Chimene! Ik wist niet dat het Hollandse sfeertje zo mooi kon zijn!

Be Blessed!

An Zeelmaekers zei

amai, prachtig he! Echt heel erg Hollands!
Ik heb op mijn blog een award voor jou.

Anoniem zei

Wat een vreselijk lief en mooi boekje!!! Ik ben helemaal OM... ga ook maar eens met een molentje aan de gang denk ik! De structuur is ... uhhhmmm, heb er geen woorden voor maar "geweldig" komt in de buurt...

ScrapEnjoy zei

Wat een apart project erg mooi en de details zijn SUPER.

groetjes Lilian

Petra Coolen zei

Wederom zo mooi gemaakt.
Ze blijven leuk die typisch hollandse kleuren.

Unknown zei

Hahaha ja dan heb je nog drukker en je notitieboekje is weer helemaal te gek...ik hou van holland.
gr,Lean

Maria zei

Ze zijn alle twee weer harstikke leuk, maar vooral de laatste, je ik hou ook van Holland -;)
Tot zondag! Maria

Unknown zei

Hoi Chimene,Ik heb dus precies het zelfde probleem als jou met sommige blog´s.Ik heb google chrome er op gezet en kan nu wel mijn comment kwijt,maar word soms toch naar het plaatsen geblokeerd voor andere blogs...wat een hobby he.
gr,Lean

marijke zei

wow wat een gave zeg

Pegasus zei

what a beautiful book!!!
:0)

Rianne zei

dit vind ik leuk!

Petra Coolen zei

Heb je alweer een andere achtergrond ;);)
Ik weet het.. het blijft leuk om hiermee te "spelen" (zie mijn blog....)!!

mandysea zei

Oh my goodness Chimene...


Oooooh I'm in love with your little dutch windmill....

oooooh just stunning!!!!!!

Corinde's Creations zei

Wat heb je dit prachtig gemaakt, leuk zo echt Hollands.

Groetjes, Corinde.

marije zei

was gezellig he!diana had ook al gesso gekocht hahahaha