zondag 19 juli 2009

notebook

Bij ons in het dorp zit een geweldig winkeltje met allemaal vintage spulletjes en meubels. Jose de eigenaresse vroeg me of ik wat vintage/shabby notitie boekjes wilde maken.
Dit is er één van.
Ik heb hier heerlijk met gesso, inkt en kant gespeeld. Het resultaat is prachtig geworden.

In our village is a wonderful vintage store with all kind of gorgeous stuff and redecorated furnitures. The owner of the store ask me to make some vintage/shabby notebooks. This is one of them. I played with gesso, ink and lace. I love the result.

Als je op de foto klikt dan zie je meer details en de texture.
When you click on the photo you can see the texture.







Have a nice day!
xxxx

16 opmerkingen:

Soraya zei

Geweldige notebook, wie wil er nou niet zo'n notebook? :-) Schitterende details weer en lekker met gesso aan de slag gegaan... Leuk voor een workshop. Hug, Soraya x

Maria zei

Wow wat gaaf, Chimene!!!! Ik sluit me bij Soraya aan!
Groetjes, Maria

Jenneke zei

Chimene, wat een eer!! En wat ziet dat er geweldig uit, zeg!! Je bent echt een supertalent!

Rhonda zei

Just Stunning. Always inspiring us with somthing new! Thankyou!

mandysea zei

Oh my gosh!! Everything you do takes my breath away! This is just stunning!! WOW!

Unknown zei

Zo, die is mooi zeg! Wat leuk dat ze je daarvoor vraagt! En gaat ze deze nu zelf gebruiken of zijn ze te koop in de winkel?

Be Blessed!

p.s. heb je kaartje ontvangen. Ik vind hem in het echt nog mooier dan op de foto!

Unknown zei

Zo dat is gaaf geworden en dan lig je dan straks bij de mensen thuis op tafel.
gr,Lean

marijke zei

Chimene wat een supermooi note book , helemaal mijn kleur ook , geweldig weer om te zien

marije zei

heel mooi! en die gaan natuurlijk als zoete broodjes! zie ik je woensdag weer bij de crop?

Romy zei

Dat is echt prachtig! Zo mooi al dat paars. Echt heel mooi gedaan.

Pia zei

wow so beautiful card, lovely colours and details

Lucy Edson zei

Gorgeous, Chimene!! Love the texture and vintage feel to your notebook!! The lavender and lace is lovely!!

CorinneD. zei

so beautiful!!! I love it!!

Rianne zei

Moooooi!

An Zeelmaekers zei

Prachtig zeg. Veel werk maar het resultaat is oh zo mooi...

Timcso zei

Fantastic notebook!Beautiful the colors!:)

Hugs