zaterdag 25 juli 2009

Challenge 2 at Let's get Shabby

Eindelijk is het zover.... challenge 2 op Let's get Shabby!!!!!

Deze keer gaat het helemaal over Gingham and Florals.

Gingham is van oorsprong een geblokte stof. Een kleur samen met wit. Maar je mag hier natuurlijk ook geblokt papier of ander geblokt materiaal gebruiken.
Het is de bedoeling dat je naast gingham, iets met een gebloemde motief gebruikt. Dit kan ook weer papier, stof of ander materiaal zijn. Het is niet de bedoeling dat je alleen bloemen opplakt.
Als je nog vragen hebt laat het me maar weten:)

Kijk maar even op Let's get Shabby wat het design team gemaakt heeft.
En... we hebben deze maand een geweldige gast designer.....!!!!!!!!
Veel succes en vooral heel veel plezier met de 2e Shabby challenge!!!!!


Finally it's time for challenge 2 at Let's get Shabby!!!!!!
Please check it out!!!!
We have a wonderful guest designer this month......!!!!!!!!


Here is my DT sample:

Hier is mijn DT layout:










Hugs
xxxx

21 opmerkingen:

Jenneke zei

Supermooi, Chimene!! Prachtige kleuren en details, gewoon zoals we van je gewend zijn!
Ben net terug van een paar dagen plezier met m'n vriendin en zal snel m'n blog gaan bijwerken!
Groetjes, Jenneke

Soraya zei

Schitterende lay-out, Chimene.
Hele mooie kleurencombinaties en geweldige details!
Hug, Soraya x

sam zei

Simply magnificent! I like the beauty of your page and all small details.
I leave on Shabby's blog to discover the new challenge!
Good weekend, Sam

Unknown zei

Wauwwwwww heeeel mooi gemaakt om te kwij....De challenge is ook te gek.
gr,Lean

Romy zei

Je layout is schitterend. En wat een gave challenge is het. Ik ben er meteen mee aan de slag gegaan. Even wachten tot de verf droog is en dan kan ik weer verder:)

Ruth Philps zei

beautiful stunning details!!
I love the dress in the photo did you make it?
I'm thinking gingham for the next week now!!lol!!

Anoniem zei

Wow..echt helemaal super zo mooi!Prachtige kleuren en al die super mooie details...gewoon WOW!

Pegasus zei

LOVE all of the beautiful details on this layout!!

mandysea zei

Absolutely beautiful!! Everytime I look at your LO, I see something new within it.....gorgeous detail!

Unknown zei

that is a masterpiece!!!! I can"t find words to express my ADMIRATION

Unknown zei

Absolutely breathtaking, Chimene! :)

Unknown zei

Tja...daar wordt ik weer stil van!!

PRACHTIG, Chimene!!!!

Ik vind de Challenge ook leuk en ga zeker weer een poging wagen! Je schrijft dat je bloemetjes papier moet gebruiken? Ik had begrepen dat het "iets met bloemen" moet zijn, niet perse papier. Heb ik dat verkeerd begrepen?

Be Blessed!

An Zeelmaekers zei

amai zeg, wat een prachtige LO. Ik heb hier met open mond naar staan kijken. Niet te doen zeg...

Pia zei

wow love all the beautiful details

Krissy Christie zei

Stunning work Chimene!Im a massive fan of your work :)

Thanks for visiting my blog and leaving me a lovely comment :D

Krissy xx

Timcso zei

I love it!Beautiful the colours, the embellishments and the details!Absolute stunning!:)

Maria zei

Echt shabby, mooie kleuren en wat een gaaf jurkje.

Corinde's Creations zei

Wat een geweldige layout heb je er van gemaakt, hij is echt prachtig geworden.

Groetjes, Corinde.

marije zei

idd een hele mooie jurk van als ik me niet vergis jottum!prachtig gescrapt, wat een werk!
gezellig dat je weer op de crop was! wat is trouwens jou mail adres, wil je prive wat vragen

Rianne zei

Die jurk samen met Annemijn was natuurlijk helemaal perfect.
Erg mooie LO, vind de kleuren weer geweldig.

Peggy zei

wow, de details hier zijn gewoon ongelofelijk, schitterende LO!
xxx Peggy